Horváth Kertvendéglő +36 20 335 9663

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül közzétételre, nem kerül iktatásra, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a www.horvath-kertvendeglo.hu és a www.rendeles.horvath-kertvendeglo.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket, valamint vállalkozásunk Adatvédelmi szabályzatát.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

1. Üzemeltetői adatok:

cégnév: Pilisi Lovas Major Kft.
székhelye: 2095 Pilisszántó, Csehovnya u. 38.;
cégjegyzékszáma: 13-09-207612
adószáma: 28764890-2-13
statisztikai számjele: 29764890-5510-113-13
képviseletében eljáró ügyvezető: Lukács Marianna
telefonszáma: 0630 566 7127
e-mail: info@horvathkert.hu

Étterem neve: Horváth Kert & Vendéglő
Étterem címe, telephely: 2510 Dorog, Tömedék akna 5113.
Étterem telefonszáma: 0620 335 9663
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Bevezető rendelkezések

Az alábbi dokumentum az Pilisi Lovas Major Kft. által üzemeltetett internetes weboldalról történő étel és ital választás és vásárlás, valamint a telefonos megrendelés jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti, szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelémben az alábbi szerződést elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt a jelen szerződést feltétlenül olvassa el!
Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és telefonon, weboldalon rendelést ad le, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti, és elfogadja az
Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) amely Ön és a Pilisi Lovas Major Kft. között mint egyezség létrejött. A Pilisi Lovas Major Kft. fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et.
A rendelés telefonon vagy weboldalon történő jóváhagyásával a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Pilisi Lovas Major Kft. és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban: megrendelő) között, és a megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat legkésőbb az átvételkor kiegyenlíti.
A megrendelő a telefonon, weboldalon történő megrendelés esetén a rendelés leadásával fogadja el a szerződés feltételeit.
Az Általános szerződési és rendelési feltételek nem ismerete nem mentesíti a Megrendelőt az abban foglaltaktól.

3. Szerződő felek azonosítása

A vásárlási szerződés a Pilisi Lovas Major Kft. mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. Az Pilisi Lovas Major Kft. csak az internetes oldalain, a cég logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül telefonon, weboldalon leadott rendelésekért felel. A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a telefonon történő rendelés esetén ad meg. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasíthatjuk. A Pilisi Lovas Major Kft. megteheti, hogy a rendelés teljesítésétől, indoklás nélkül – a vételár kiegyenlítése előtt bármikor – elálljon.

4. Árak

A termékek feltüntetett ára a termék bruttó magyar forintban értendő ára. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a fizetendő megnevezés mellett szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. A Pilisi Lovas Major Kft. fenntartja magának az indokolás nélküli árváltoztatás jogát. A vételár kiegyenlítése kiszállítás esetében készpénzben, bankkártyával vagy SzÉP kártyával történik.

5. Raktárkészlet

Előfordulhat, hogy a weboldalon található ételkínálathoz nem áll minden nyersanyag éppen eladó rendelkezésére. Ha a megrendelőt az eladó nem tudja kiszolgálni, akkor erről minél hamarabb köteles vevőt tájékoztatni, ideális esetben már a rendelés leadásakor. Ekkor akár az eladó, akár a megrendelő módosíthat a rendelésen, vagy elállhat a rendeléstől. A vásárló elfogadja ezen feltételeket a rendelés leadásakor.

6. A garancia(jótállás)

Az eljutatott árú minőségi vizsgán esik át a Pilisi Lovas Major Kft. részéről. Ha mégis megtörténik, hogy valamelyik termékünk minőségileg nem megfelelő, a törvényben szabályozott keretek között a garancia érvényesíthető. Ennek célszerű első lépése lehet a telefonon történő reklamációs igény jelzése a +36 20 335 9663-as számon, melynek során általában a kifogásolt termék díjmentesen kicserélésre kerül. Indokolt esetben (pl. más nevében történő rendeléskor) a vételárat eladó visszatéríti.
Futárral történő kézbesítéskor a megrendelt termékeket vevő köteles még a futár jelenlétében megvizsgálni és a ténylegesen megkapott termékeket a megrendeléssel összevetni. Azonnali jóváírásra, illetve az esetlegesen hiányzó termékek pótlására eladó csak akkor köteles, ha vevő még a helyszínen, a futárnak jelzi a kártérítési vagy kárpótlási igényét. Utólagos reklamációk elbírálására eladó nem köteles, de minden tőle telhetőt megtesz, hogy a vevő elégedett legyen a tranzakcióval.

7. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Azon ételek és italok köre, melyek a weboldalon megtalálhatóak.
Figyelmeztetés: a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

8. Rendelési információk

A megjelenített termékek a weboldalon keresztül vagy telefonon rendelhetőek meg. Az átvétel lehetséges módja lehet a futárral történő kiszállítás igénylése, avagy a személyes átvétel az étteremben.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt megfelelő ÁFA mértéket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját és a csomagolás díját.

Amennyiben az üzemeltető a tőle elvárható gondosság ellenére hibás árat tüntet fel a termék mellett, és így a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy azüzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában, avagy a megrendelést követően telefonon vagy írásban felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
A termékek rendelésekor csomagolási költség kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része.
Weboldalon termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül.

9. A rendelés menete

Telefonos rendelés leadás
A telefonos rendeléseket az étterem rendelési telefonszámán (0620 335 9663) tudja eladó fogadni. Telefonos rendelés felvételre csak az étterem nyitvatartási idejében van lehetőség.
Amennyiben vevőnek volt már korábban rendelése eladónál, így az adatai korábban már rögzítésre kerültek, akkor a név, telefonszám alapján a cím és egyéb információk gyors egyeztetése történik csak, amely után a rendelés már leadható. A kiválasztott termékek lediktálása alapján eladó rögzíti a rendelést. Eladó tájékoztatja a vevőt arról, ha a szokásosnál hosszabb várakozási időre kell számítani a rendelés teljesítése során.

Online rendelés esetén
Vevő a www.rendeles.horvath-kertvendeglo.hu weboldalon keresztül is leadhatja a rendelését. Erre akár nyitvatartási időn kívül van lehetőség, ekkor vevő ún előrendelést ad le egy megadott jövőbeli időpontra. Az internetes rendelés során vevő először megadja, hogy mely termékekből, milyen mennyiséget kíván rendelni. Ezek a termékek a kosárba kerülnek. A rendelési kosár véglegesítése után a személyes adatok (név, cím, telefonszám, stb.) megadása szükséges. Előzetes regisztráció esetén a személyes adatok újbóli megadására nincs szükség.
A fizetési opciók és fizetési adatok megadása után vevő a vásárlásáról összefoglalót, illetve a megrendelés után visszaigazolást kap. Az internetes megrendelés csak a vásárlásról kapott visszaigazolást követően válik véglegessé.

10. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Utánvéttel történő teljesítés:
A terméket az eladó által megbízott futár szállítja ki a vevő által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben, bankkártyával vagy SzÉP kártyával, esetleg készpénz helyettesítő ajándék utalvánnyal kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát – előzetes kérés ellenében állítjuk ki -, vagy nyugtát a csomag tartalmazza.

Előre fizetés:
A vevőnek lehetősége van arra is, hogy a megrendelt termékeket már előre rendezze eladó felé. Telefonos megrendelés esetén előre elindított banki átutalás formájában van erre lehetőség.
A weboldalon leadott rendelések esetén a webes felületen keresztül van lehetőség bankkártyával kiegyenlíteni a rendelés összegét.
Ezekben az esetekben a helyszínen vagy futárnál már nincs fizetési kötelezettsége a vevőnek.

Utólagos fizetés:
Utólagos, számla ellenében történő fizetésre csak az eladó cég ügyvezetője által engedélyezett külön esetekben van lehetőség, külön megállapodás vagy szerződés esetén.

Rendelés, házhoz szállítás díjszabása

Eladó 3 körzetbe vállal kiszállítást, mely körzetek az étteremtől való távolság szerint kerültek kialakításra. A kiszállítási díjak, illetve a megrendelési limitek a körzetenként változóak.
I. körzet: Dorog, Esztergom-Kertváros, Tokodaltáró, Leányvár, Kesztölc, Csolnok.
3.000,- Ft-os rendelési összeg alatt a kiszállítási díj 500 Ft,- afelett a kiszállítás ingyenes.
II. körzet: Pilisjászfalu, Tokod, Piliscsév, Dág:
5.000,- Ft-os rendelési összeg alatt a kiszállítási díj 500 Ft,- afelett a kiszállítás ingyenes.
III. körzet: Sárisáp, Tinnye, Esztergom, Piliscsaba, Máriahalom, Úgy, Tát, Annavölgy
8.000,- Ft-os rendelési összeg alatt a kiszállítási díj 1.000 Ft,- afelett a kiszállítás ingyenes.

Az ételek csomagolására a rendelés mennyiségétől függően az eladó csomagolásdi díjat számít fel. A csomagolás díja: 150 Ft / doboz, 300 Ft / alutálca.

11. Szállítási határidő

Eladó a megrendelt termékek kiszállítását 60-90 perces szállítási idővel vállalja.
Alacsonyabb forgalmú időszakokban ez az időtartam jelentősen kevesebb is lehet.
Kiemelten magas forgalmú időszakban (pl. vasárnap ebédidőben) a várakozási idő ennél hosszabb is lehet, de erről eladó a vevőt már a rendelés felvételkor tájékoztatja.

12. Elállás joga

A Megrendelő a rendelésétől a 45/2014. kormányrendeletben rögzített elállási jog szerint elállhat.
A fogyasztóvédelmi törvény szerint a megrendelőnek elállási joga van.

Az elállásra vonatkozó igényt telefonon kell bejelenteni.
A megrendelés ellenértékét a megrendelt termékek sérülésmentes és hiánytalan állapotában történő visszajuttatását követően 8 napon belül eladó visszatéríti vevő részére.
A visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségekre, a termék visszajuttatásának költségére, valamint a csomagolási költségre. A kiszállítás és csomagolás költségét akkor is meg kell téríteni a vásárlónak, ha az a rendelés jellegéből fakadóan ingyenes volt.
Ha a megrendelt termék használatba vétele már megkezdődött, és a vásárló nem tudja hiánytalan és sérülésmentes csomagolásban visszajuttatni, az eladó a termék visszavásárlását megtagadhatja, és azt visszajuttatja a vásárlónak saját költségére.
Ha a termék átvételekor derül ki annak sérülése, vagy minőségi kifogása a futár erről jegyzőkönyvet vesz föl és az átvétel megtagadható.

Az eladó felelősségvállalása

A honlap üzemeltetője nem vállal felelősséget az elírási hibákért, az oldalon elhelyezett információk, valamint a szórólap, hirdetések helyességéért, valóságtartalmáért. Eladó fenntartja magának a jogot a vevővel szemben a szolgáltatás és a tartalom törlésére, szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, továbbá fenntartja a jogot bármilyen változtatásra, illetve a szolgáltatás és tartalom teljes körű vagy részleges megszüntetésére. Eladó nem vállal felelősséget sem a látogatók sem a felhasználók irányában a tartalom egészére, vagy csak egy részére vonatkozó, akár előzetes értesítés nélküli szüneteltetéséből, illetve a teljes leállításból vagy a változtatásokból keletkező károkért sem. Eladó nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért, amely a vásárlás után közvetlenül vagy közvetve a megrendeléssel kapcsolatos, meghibásodással, balesettel, kárral kapcsolatos.

A vásárló felelősségvállalása

Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.
Vevő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az ÁSZF-ben szereplő fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti az eladó számára. Az eladó ilyen esetben a többletköltség összegéről számlát állít ki vevő felé.

13. Jótállás

Az eljutatott áru minőségi vizsgán esik át eladó részéről. Ha mégis
megtörténik, hogy valamelyik termék minőségileg nem megfelelő, a törvényben
szabályozott keretek között a garancia érvényesíthető. Ennek célszerű első lépése lehet a
telefonon történő reklamációs igény jelzése, melynek során általában a kifogásolt termék
díjmentesen kicserélésre kerül.

14. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és köteles a panaszt az arra adott válasszal együtt a felvétel napjától számított öt évig megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett írásbeli panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

15. Adatkezelés

Üzemeltető adatkezelésre vonatkozó szabályait külön Adatkezelési Szabályzatban rögzíti, mely szabályzat az üzemeltető weboldalán megtalálható.

16. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

Online Bankkártyás fizetés a SIMPLEPAY felületénOnline OTP SZÉP kártyás fizetés

A kiválasztott termék bekerült a kosárba

Üdvözlünk!

Kapcsolat ellenőrzése...
Kérem, várjon!